1. Mój czas ochrony zakupu się skończy, co mogę zrobić?
Jeśli upłynie czas ochrony twojego zakupu, zostaw wiadomość. Możemy pomóc ci go przedłużyć, aby chronić twoje zamówienie.
2. Kiedy wyśle moje zamówienie?
Zazwyczaj możemy wysyłać zamówienia w ciągu 24 godzin, czasami w ciągu 3 dni, ponieważ istnieje zbyt wiele zamówień przetwarzania.
3. Czy robisz drop shipping i hurtownie?
Tak, złóż zamówienie, po prostu wpisz adres swojego klienta podczas składania zamówienia i zauważ, że jest to zamówienie drop, możemy go śledzić i nie pozostawiać żadnych informacji o naszej marce w paczkach. hurtownie, będziemy oferować zniżki i bezpłatna ekspresowa wysyłka, takich jak DHL, UPS i Fedex,
4. Czy mogę zwrócić lub otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli nie jestem zadowolony z produktów?
Tak, możesz zwrócić go nam, ale opłata za wysyłkę zostanie zapłacona przez ciebie. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy, ale opłata za wysyłkę nie zostanie zwrócona.
5. Czy możesz dostosować ubrania dla nas?
Tak, mamy fabrykę, możemy dostosować ubrania, ale ilość powinna wynosić przynajmniej 300 sztuk.