1. wszystkie nasze produkty będą sprawdzane pojedynczo przed wysłaniem.
2. kupujący powinien sprawdzić paczkę po otrzymaniu. Jeśli jest uszkodzony podczas transportu, proszę odmówić podpisania dla niego, można również informacje zwrotne o tym, co chcesz, zacznij oszczędzać i z nami w odpowiednim czasie.
3. jeśli są jakieś problemy z jakością, proszę zaoferować szczegółowe informacje do nas w ciągu 7 dni w stosunku do odbioru,
Będziemy potwierdzić problemu, a następnie oferują zadowolony rozwiązanie dla ciebie.
4. kupujący jest odpowiedzialny za zwrot postages jeśli problemy są spowodowane przez strony.
1. jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów i usług, proszę zostawić pozytywne opinie i 5 gwiazdek, i 5 gwiazdek w celu uzyskania szczegółowych ocen od zamówienia.
Po pokazać nam zrzut ekranu zarówno 5 gwiazdek, będziemy dać ci zniżki dla następnej kolejności.
2. jeśli podzielić się nasz produkt link na swojej SNS lub Facebook, będziemy ci prezent lub zniżki dla następnej kolejności.
3. jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów, pls o kontakt z nami przed wyjazdem neutralną (3 gwiazdek) lub negatywne (1-2 gwiazdki) informacje zwrotne. Gwarantujemy, że będziemy w 100% rozwiązać problem dla ciebie.
4. napisz do nas zanim wróciliśmy pozostawiając negatywną opinię lub otwierania wszelkich sporów na miejscu.
Komunikacja jest najlepszym sposobem, aby rozwiązać problemy.