1 >dobra opinia jest bardzo bardzo bardzo ważne dla mnie!proszę nie dać mi złe opinie, dziękuję bardzo!
2 >zakup rzeczy od sklepu internetowego, czasami nie dostać rzeczy satysfakcja jest normalne rzeczy, Proszę zostawić mi wiadomość po pierwsze,
mogę zwrócimy ci pieniądze lub wysłać do ciebie jakiś prezent, Proszę nie tylko dać mi złe opinie!
uwierz mi możemy rozwiązać problem, dziękuję bardzo!
1 >drogi przyjacielu, możesz zwrócić pieniądze przez: karta kredytowa/przelew bankowy/webmoney transferu/kart debetowych/western union/QIWI Portfel, jeśli ciebie nie wiem, jak zapłacić pieniądze, proszę zobaczyć ten link:
2 >wszystkie elementy zostaną statku do Aliexpress adres, proszę upewnić się, że wysyłka adres informacje wszystkie poprawne
1 >ważne! twój adres wysyłki/kod pocztowy/numer telefonu musi być prawidłowe!
2 >ePacket (Tylko do Stanów Zjednoczonych 10-25days dostawy)
3 >Airmail (20-60days dostawy, inny kraj inny czas dostawy)
4 >możemy wysyłać przez EMS DHL UPS Aramex zbyt, ale trzeba dodatkowy koszt wysyłki
1 >jeśli Odzież Złamane, mogę wam zwróci wszystkie pieniądze
2 >jeśli otrzymasz ubrania nie jest zadowolony (nie pasuje/nie chcesz go), może wysłać z powrotem do mnie, ja może refundować ci pieniądze lub ponownie wysyłać do ciebie odpowiedni rozmiar, ale koszty wysyłki trzeba nabywcy wynagrodzenie to
3 >jaf, nie zadowolony z jakości odzieży, proszę o kontakt po pierwsze
4 >jaf pakiet po 60 dniach nadal nie dostawy, zwrócimy ci pieniądze
5 >wyślij powrót rzeczy muszą w ciągu 7 dni od daty otrzymania go
zawsze w mojej mocy, aby zaoferować dobrą obsługę, aby każdy klient!
1 >każdy problem, proszę zostawić mi wiadomość pierwsze
2 >wszystkie E-mail będzie odpowiedzi w ciągu 2 dni