>> Jaki jest informacji o swojej firmie?
XITUO Handel Firma powstała w 2006 roku i znajduje się w Yangjiang City, Chiny. Mamy własne fabryki, zaawansowanych urządzeń i profesjonalny zespół. Specjalizujemy się w produkcji narzędzi, sprzętu, szczególnie narzędzia kuchenne. Wiele lat doświadczenia w produkcji, sprawiają nam zwrócić większą uwagę na jakość produktu i obsługi klienta. Zapraszamy do wyszukiwania marki XITUO.
>> Co to jest serwis i zarządzania koncepcja?
"Reputacji Pierwsze, Klienci Przede Wszystkim" jest celem naszego serwisu.
"Skupić się na innowacje, dążenie do doskonałości" jest naszym zarządzania koncepcji.
>> Co to są metody płatności?
W chwili obecnej, platformy obsługuje kupujących poprzez KARTY kredytowe (kanał RMB i dollar kanał), webMoney (WM), TT przekazu, western union przekazu, Qiwi portfel, Boleto, SOFORT Bankowości, itp.
>> Gdy możesz odpowiedz mi?
Online godzin: Od Poniedziałku do soboty 8:30 do 6:00 GMT + 8.
>> Czy MOGĘ hurtownie swój produkt?
Tak, można. Jeśli chcesz kupić dużą liczbę noże, prosimy o kontakt z nami. Możemy dostarczyć je do ciebie z cena hurtowa.
>> Co o pakiet?
Używamy wielu warstwy wstrząsy membrany wewnątrz, a następnie użyć pudełko na zewnątrz, które zapewniają towary z różnych zewnętrznych uszkodzeń.
>> Jakie są szczegóły wysyłki?
1) Hong Kong Poczta lotniczej poczta, szwajcarski Poczta lotniczej poczta i Holandii Poczta lotniczej poczta są nasze główne metody wysyłki. Które będziemy wybrać w zależności od kupującego adres i lokalny zwyczaj regulacji.
2) wysyłamy rzeczy w ciągu 1-2 dni od płatności być potwierdzone przez AliExpress, to może być przedłużony prawidłowo w święta. Po wysyłce, będziemy podać numer śledzenia dla ciebie, aby śledzić paczkę.
3) proszę dokładnie sprawdzić adres przed zapłatą. Jeśli chcesz zmienić adres, prosimy o kontakt w ciągu 24 godzin po dokonaniu płatności. Jeśli pakiet został wysłany, to nie może być zmieniony żadnych więcej.
4) CZAS TRANZYTU jest przez przewoźnika, lokalnego urzędu pocztowego i innych czynników, szczególnie wakacje i transportu ciężkiego sezon, prosimy o cierpliwość.
5) jeśli zakup protection czas jest w pobliżu koniec, nie otrzymują towary jeszcze, prosimy o kontakt z nami, aby przedłużyć.
>> Co to jest po sprzedaży gwarancji?
Prosimy o kontakt, jeśli następujące występują problemy po otrzymaniu towaru: Nie odbioru towaru; celnej deductions; problem Jakości produktów; Produkt nie mecz z opisem.
Po skontaktuj się z nami, będziemy odpowiadać i radzić sobie z nim w ciągu 24 godzin. Wszelkich starań, aby dać zadowalającej odpowiedzi.